Monday, April 28, 2008

虚伪的‘好朋友’

是不是我做错一样事情;
别人就只会想到我坏的一面?
难道就没有机会让我改过吗?
上一次,你们冤枉我;
我也没话说了~
虽然到最后你们知道真相;
那不是我的错~
你们连道歉也没说一句;
就这样算~
难道这就是你们所谓的好朋友吗?
---------------------------------------------------
那件事情过后;
我也没放在心里;
过了就算~
可是为什么现在又要这样说我?
我没做过~
你们也别乱猜测我和他的感情~
我们是清清白白的~
----------------------------------------------------
直到那件事情过后;
让我看清楚你们~
我真得觉得心很痛~
那是因为你们不体谅我~
幸好有她告诉我;
不然我肯定瞒在鼓里~
谢谢她相信我~
我是真得没有做过~
----------------------------------------------------
就算这些是我前世欠你们的~
我现在还给你们~
以后无拖无欠!!
你们要继续说我;
我没关系!!
最重要的是,清者自清!!
你们要怎样想,就怎样想!!
我是没有义务跟你们交待一切!!
对于你们~
我心已淡~
没什么好说了!!
我相信我自己!!

2 comments:

Monice said...

Who is that friends oh? I feel so curious and wonder about it... Do not care lol, because people are like that...There are too many kinds of people in this world. And you, would not have the chance to find out all of them. So, just forget it, do not let it keep on bothering you because it is waste of time. Gambate!!!

Anonymous said...

you don't know them... i din talk about them before... anyway, it's all over oledi... i don't care what they think now... i just care what i think about myself... i din do anything, and i know i'll be fine in one day... i trust myself~~
thanks for ur concern ya... hehe...