Saturday, October 11, 2008

作弄

最近,
我的心情真得跌入谷底!!
可能,
你们觉得,
festiny不可能那么脆弱!
festiny永远都是开心的!
-------------------------------------
可是,
真正内心的我,
却是那么地悲哀!!
在外边,
我总是装做自己很坚强!
我不希望自己的麻烦,
影响到别人~
--------------------------------------
我总是把自己悲伤隐瞒起来!!
也许,
双面人就是我吧!!
别人眼中的我,
总是开开心心无烦恼!!
而我,
也希望如此!!
------------------------------
可是,
世事又岂能如人意?
有些时候,
你期望的,
却不是你得到的!!
你不想要的,
却偏偏又缠绕着你!!
-----------------------------------
老天爷就是那么爱开玩笑!!
它让我们拥有七情六欲!!
也让我们拥有生老病死!!
也许,
这就是我们的人生!!
人生里,
是充满考验与毅力的!!
----------------------------------
朋友们,
如果你们遇到了,
你们又会怎么去解决?
而现在我所面对的,
也不是你们想像得那么容易!
为什么老天就是那么爱作弄我?

2 comments:

Anonymous said...

u hav my sincerest wishes and prayers. i will uphold u in my prayers to get through watever u are goin through and find a solution to all your problems.do remain ur cheerful self, a person that i see as a form of confidence and joy. u are a pillar of strength to many of ur frens including me. just a smile from u cld make a persons day. u made mine a couple of times alredi. thank u and God bless u my dear fren hachi! hehe. i think u knw who i am.in case u dun, remember ur buddy in chinese class =)

Anonymous said...

erm...
i think i know who u r...
haha...
anyway, thanks for ur concern...
i feel better edi...